Tuesday, April 21, 2009

PARTI PAKATAN RAKYAT PENING

Parti Pakatan Rakyat(PKR) keliru dengan pendekatan yang di bawa oleh Dato' Najib. Ialah... Dato' najib pemimpin yang suka buat kerja...selalu fikir dengan masalah rakyat. Bukanya suka cerita kosong macam pemimpin PKR.
Dato' najib kata, "kita tak nak bertanding di DUN Penanti, kita nak buat kerja bagaimana nak membantu rakyat". Tambahnya lagi, " tak ada faedahnya kita bertanding, menang, kalah sama sahaja. Lebih baik kita fikir bagaimana nak membantu rakyat".
Hai! pening PKR. Tak pernah berlaku dalam sejarah pilihanraya, BN tak bertanding. Ini satu idea yang bijak oleh Dato' Najib.
Lepas tu mulalah Anuar Ibrahim pening, katanya," BN hipokrit". Apanya hipokrit. Orang tak nak bertanding. Orang punya pasal la. Yang awak susah tu pasal apa. Dia ingat... dia orang tu bijak. Dato' Najib lagi bijak.
Pemimpin PKR tak usah fikir pasal BN la. Fikir bagaimana nak menyelesaikan masalah dalam dalam PKR tu sudah la. Ini masalah dalaman awak pun tak selesai, nak kacau rumah tangga orang. Macam ni ke nak jadi pemimpin negara.
Ni satu lagi. pemimpin PKR yang dah tersebar gambar bogel pun masih nak jadi pemimpin rakyat. Takmalu ke?..... macam mana dia nak buat kerja untuk rakyat. Semua orang tahu masalah sosialnya. Hai.....hairan den...........Kalaulah macam ni gayanya pemimpin PKR.....tak tahulah saya kalau pengundi masih nak sokong parti PKR ni........

2 comments:

Anonymous said...

aku rasa .. apa yang najib katakan tu betul .. utamakan rakyat dulu .. ;)

ghostWRITER said...

buat apa bertanding kalu kejap2 letak jawatan? perabih duit ja...membazir.